A Webfarmerbolt sütik, más néven cookie-k segítségével biztosítja Neked a jobb felhasználói élményt, anélkül, hogy Téged azonosítánk. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy az oldal további használatával automatikusan hozzájárulsz a sütik használatához. A sütikről itt olvashatsz bővebben. Elgogadom
Termékek Menü
0
Most itt jársz: > >

Rólunk

Ő itt Boros Krisztina

A Webfarmerbolt vezetője... esetleg beszéltél már vele telefonon, vagy e-mailben tartottátok a kapcsolatot.

Ha pedig még új vagy, akkor fontosnak tartjuk, hogy megismerj minket.

Mert valahogy csak elkezdődött...

A Webfarmerbolt hőskora 

Mert hogy került a lepedő a kerti hintára? Ha elolvasod, megtudod.

Lehet, hogy Veled is együtt voltunk már a kezdeteknél? Akár igen, akár nem, érdemes elolvasni a meseszerű történetet. 2007-ben megszületett a családi elhatározás: az addig beleölt százezrekért vegetáló honlap helyett kellene végre egy működőképes. Esetleg egy webáruház is – ahonnan akár rendelni is lehet… 

Az SHP honlap- és webáruház készítő rendszerére esett a választásunk, mert az olyannyira felhasználó-barát volt, hogy még a nagyi is tudta kezelni, így muszáj Herkulesként ő lett a botcsinálta „webmester”. Elég odaadóan csinálhatta, mert még a Google magyarországi csapata is felfigyelt rá, és meghívta őt az ügynökségeknek szóló programjába – pedig hát ő aztán minden volt, csak nem „ügynökség”. 

Most meg már ő a "digitális nagyi" a családban, mert sikeresen levizsgázott a Google online marketinges vizsgáján, amire mind nagyon büszkék vagyunk.

Illetve már nem is nagyi, hanem dédi, hiszen két dédunokája van és nemsokára érkezik a harmadik is!

Krisztina „önként” reklámfotóssá és ügyfélszolgálati menedzserré vált, "stábja" a két kislánya lett.   

 

 

 

 

 

 

 

 

Íme az első képek: Fruzsi a modell, Flóra a sorsolási bizottság vezetője   laugh és már alakul a modellkedés...   heart

       

 

Na és itt következik a lepedő hiteles története: ugye a fotókhoz háttér kellett, no meg erős fény. Így a kerti hinta helyére (és bent a lakásban a szekrényekre) felszereltünk egy lepedőt, háttérnek.   wink

Megható képek ezekből az időkből: két kislány egy nadrágban, biztosítótűvel rögzített farmernadrág, KétFruzsi unokatesók... 

       

Az évek során aztán sokat fejlődtünk és szomorúan vettük tudomásul. hogy kinőttük a meseszerű, imádott kis webáruházat: Ezért tavaly nagy fába vágtuk a fejszénket, új webáruházat készítettünk, szintén saját kezűleg.

 

Shoprenter-re esett a választásunk (egyhangúan ezt választotta a családi tanács, ez nem is volt kérdéses) és szerintünk ennek is köszönhető, hogy idén "apacégünk" :) a Thomas Jeans bekerült a Forbes Magyarország áprilisi számába.

Lásd a Forbes magazin képét a lap alján!

Most már Kovács Fruzsina a marketing menedzserünk, fiatalosabb, lendületesebb és színesebb lett minden. 

Egyúttal szeretnénk a fejlesztésben a Te segítségedet is kérni. Ha kritizálsz, ha dicsérsz, ha vevővéleményt írsz, ha bármi módon segíted a megújulást, akkor nyereményjátékokon vehetsz részt. 

De lesznek stabil, nyereményhez nem kötött százalékos kedvezmények is azoknak, akik részt vesznek ebben a nem kis munkában.

Kellemes és hasznos böngészést, profi partneri kapcsolatot kíván

 

Webfarmerbolt Csapata

 

Krisztina, Fruzsi és Ditta

 

 

 

Íme a Forbes cikke: