Rólunk
Ő itt Boros Krisztina
A Webfarmerbolt vezetője... esetleg beszéltél már vele telefonon, vagy e-mailben tartottátok a kapcsolatot.
Ha pedig még új vagy, akkor fontosnak tartjuk, hogy megismerj minket.
Mert valahogy csak elkezdődött...
A Webfarmerbolt hőskora
Mert hogy került a lepedő a kerti hintára? Ha elolvasod, megtudod.
Lehet, hogy Veled is együtt voltunk már a kezdeteknél? Akár igen, akár nem, érdemes elolvasni a meseszerű történetet. 2007-ben megszületett a családi elhatározás: az addig beleölt százezrekért vegetáló honlap helyett kellene végre egy működőképes. Esetleg egy webáruház is – ahonnan akár rendelni is lehet…
Az SHP honlap- és webáruház készítő rendszerére esett a választásunk, mert az olyannyira felhasználó-barát volt, hogy még a nagyi is tudta kezelni, így muszáj Herkulesként ő lett a botcsinálta „webmester”. Elég odaadóan csinálhatta, mert még a Google magyarországi csapata is felfigyelt rá, és meghívta őt az ügynökségeknek szóló programjába – pedig hát ő aztán minden volt, csak nem „ügynökség”.
Most meg már ő a "digitális nagyi" a családban, mert sikeresen levizsgázott a Google online marketinges vizsgáján, amire mind nagyon büszkék vagyunk.
Illetve már nem is nagyi, hanem dédi, hiszen két dédunokája van és nemsokára érkezik a harmadik is!
Krisztina „önként” reklámfotóssá és ügyfélszolgálati menedzserré vált, "stábja" a két kislánya lett.
Íme az első képek: Fruzsi a modell, Flóra a sorsolási bizottság vezetője
és már alakul a modellkedés...
Na és itt következik a lepedő hiteles története: ugye a fotókhoz háttér kellett, no meg erős fény. Így a kerti hinta helyére (és bent a lakásban a szekrényekre) felszereltünk egy lepedőt, háttérnek.
Megható képek ezekből az időkből: két kislány egy nadrágban, biztosítótűvel rögzített farmernadrág, KétFruzsi unokatesók...
Az évek során aztán sokat fejlődtünk és szomorúan vettük tudomásul. hogy kinőttük a meseszerű, imádott kis webáruházat: Ezért tavaly nagy fába vágtuk a fejszénket, új webáruházat készítettünk, szintén saját kezűleg.
A Shoprenter-re esett a választásunk (egyhangúan ezt választotta a családi tanács, ez nem is volt kérdéses) és szerintünk ennek is köszönhető, hogy idén "apacégünk" :) a Thomas Jeans bekerült a Forbes Magyarország áprilisi számába.
Lásd a Forbes magazin képét a lap alján!
Most már Kovács Fruzsina a marketing menedzserünk, fiatalosabb, lendületesebb és színesebb lett minden.
Egyúttal szeretnénk a fejlesztésben a Te segítségedet is kérni. Ha kritizálsz, ha dicsérsz, ha vevővéleményt írsz, ha bármi módon segíted a megújulást, akkor nyereményjátékokon vehetsz részt.
De lesznek stabil, nyereményhez nem kötött százalékos kedvezmények is azoknak, akik részt vesznek ebben a nem kis munkában.
Kellemes és hasznos böngészést, profi partneri kapcsolatot kíván
a Webfarmerbolt Csapata
Krisztina, Fruzsi és Ditta